• White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • Forfatterens bildeNorges Paintballforbund

Bruktmarked under NPL#2 Rønholt

Under NPL#2 Rønholt fra 22-23 juni ønsker Norges Paintballforbund å tilby alle deltakere muligheten til å selge markører, klær og annet utstyr igjennom helgen.

Norges Paintballforbund vil stille med bord, hvor alle deltakere har mulighet til å bringe med seg ting de ønsker å selge unna. Som feks markører, magasiner, klær og annet utstyr som er aktuelt for bruktmarkedet.

Det vil være begrenset med plass, så vi håper alle kan benytte sunn fornuft å ikke bringe med seg hele paintball boden for anledningen.

Krav og vilkår fra forbundet sin side:

• Alt må merkes tydlig med pris og vipps nummer.

• Ting må framstå rent og pent.

• Det som ikke er solgt må hentes før turneringen avsluttes for dagen.

• Forbundet stiller med personer som vil følge med og ha oppsyn, men det stilles ut på eget ansvar og forbundet tar ikke ansvar om noe skulle forekomme eller skje.

Du behøver ikke melde ifra på forhånd, henvend deg bare i NPF teltet i løpet av helgen.

176 visninger0 kommentarer